Fragt og levering

Fragt

Vi leverer kun i Danmark. Levering sker med GLS, og du kan vælge mellem følgende muligheder:

· Pakkeshop til 40 kr.

· Privatadresse til 65 kr.

Er der ikke nogen hjemme på privatadressen ved levering, leveres pakken til nærmeste pakkeshop, og du får besked fra GLS om, hvor du kan hente den. Er din adresse tilmeldt Modtagerflex, bliver pakken sat på aftalt sted på dit eget ansvar. På udleveringsstedet/pakkeshoppen skal du kvittere for pakken mod fremvisning af gyldig legitimation. GLS kan vælge at tage pakken med retur til deres eget lager, hvis du ikke er hjemme til at modtage pakken, og ikke har Modtagerflex. Også i dette tilfælde vil du modtage besked fra GLS, så I kan aftale nærmere om levering. Forsendelsen vil typisk blive opbevaret i 10 dage i pakkeshoppen, hvorefter pakken returneres til Julz som "Ikke leveret".

 

Fri fragt

Ved køb over 1.000 kr. er fragten gratis. Ved fri fragt benytter vi også GLS. Og samme regler som under punktet Fragt gør sig gældende.

 

Leveringstid

Vi ekspederer din ordre så hurtigt som muligt, gerne samme dag eller senest dagen efter. Der vil normalt være en leveringstid på 1-4 hverdage (weekender og helligdage hører ikke under hverdag). Dog kan der opstå en situation, der er uden for vores kontrol, og som vi derfor ikke kan holdes ansvarlige for, hvorved leveringstiden kan blive forlænget.

 

Når vi har pakket din ordre, og sendt den, sender vi dig en e-mail med Track & Trace nummer på pakken, så du kan følge forsendelsen. Afhængig af hvor stor din ordre er, kan den eventuelt være sendt i flere pakker, og du vil da modtage et Track & Trace nummer på hver pakke.

 

Kundeservice

Skulle der mod forventning opstå problemer af nogen art, eller har du spørgsmål til din ordre, er du altid velkommen til at kontakte os på info@julz.dk eller på tlf.nr. 71 70 71 15.

 

Reduce · Reuse · Recycle